شرایط ارسال سفارشات

  • مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین سه شیوه پیک موتوری (هزینه ارسال به عهده مشتری طبق تعرفه ) ، پست سفارشی و یا باربری یکی را انتخاب کنند (هزینه به عهده مشتری). لازم به تذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاح‌دید کارشناسان واحد مرسولات وجود خواهد داشت.( در ۹۰ درصد اوقات همان روش ارسال ترجیحی مبنای روش ارسال خواهد بود.)سفارشات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از طریق پیک موتوری ارسال می شود. پیش از ارسال سفارش توسط پیک، هماهنگی لازم با مشتری صورت می‌پذیرد و در صورت عدم پاسخگویی مشتری تا ۲۴ ساعت، سفارش به صورت خودکار لغو می‌گردد.سفارشات دیگر شهرها از طریق پست سفارشی یا باربری بسته به شرایط محموله و با انتخاب مشتریان و نظر نهایی کارشناسان واحد پردازش سفارشات ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است بارهای حجیم و سنگین (بالاتر از ۱۲ کیلوگرم) از طریق باربری یا پست با تصمیم کارشناس مرسولات  ارسال خواهد شد.سفارشات شهرستان بین سه تا پنج روز کاری از طریق پست ، چاپار و یا تیپاکس‌ ارسال خواهد شد.
  • تبصره: سفارشات برای جزیره کیش، جزیره قشم، چابهار، بندر ماهشهر و عسلویه از طریق باربری یا پست با تصمیم کارشناسان واحد مرسولات حاج ابزار ارسال می شوند.پست سفارشی به تمام نقاط کشور محموله مشتریان را ارسال می کند. پس از اینکه سفارش شما از طرف حاج ابزار به پست سفارشی تحویل داده شود، شماره رسید پستی به اطلاع شما خواهد رسید
  • لازم به ذکر است با توجه به شرایط مختلفی که در خصوص سفارشات و سیستم های ارسال رخ می دهد خریداران با خرید خود این امر را می پذیرند که حق انتخاب روش ارسال را برعهده کارشناسان حاج ابزار می گذارند.
  • در صورت عدم موجودی برخی کالاها در انبار فروشگاه کلیه ی موارد موجود برای خریدار ارسال می گردد و وجه اقلام ناموجود به حساب مشتریان عینا واریز خواهد شد. لازم به تذکر است مشتریان به منظور هر چه سریعتر باز پس گیری وجوه برگشتی می بایست شماره کارت ۱۶ رقمی عضو شتاب خود را به واحد پشتیبانی از مشتریان به صورت تلفنی اعلام نمایند.